perfume or poison?

31.01.2011., ponedjeljak

Imam puno ideja.
Nemam strpljenja ostvariti ijednu od njih.
Zato radim popis, da se natjeram da budem malo produktivnija u veljači.
Vi ste mi svjedoci, hehehe :)

1. želim na klizanje, jer nisam bila od prošlog siječnja, a kupila sam klizaljke i moram ih "krstiti" (nadam se, ne padom). Kad smo već kod klizanja, nisam baš ekspert i ne kližem unatrag, ne radim nikakve fancy okrete, piruete niti išta takvoga, ali eto gušt je.. e, i najdraže mi je klizalište Šalata.

2. želim opet ići na fitness i to se nadam da ću početi već sutra.

3. namjeravam većinu ovog mjeseca (definitivno prva dva tjedna) provesti u knjižnici učeći, jer sam čvrsto odlučila porješavati nekoliko ispita u ovom roku (inače u zimskom ispitnom roku jedva da dam išta, jer sam prepospana i trula za biti produktivna).

4. prestat ću mahnito kupovati šminku, majke mi, i nastavit ću i dalje s guštom kopati po svojoj kutiji sa šminkom, nalaziti zaboravljenu šminku i opet ju koristiti. Čak namjeravam i koji tjedan posvetiti paletama - u smislu ovaj tjedan koristim e.l.f. Everyday eyes (njome sam malo razočarana), sljedeći tjedan Sleek Storm (nju još čekam)..
** exceptions - onaj rozi lak iz nove Essence kolekcije, divan mi je. I ako nađem neki luminizer/highlighter koji bi konačno završio potragu za savršenim.

5. kad mi prođu ispiti, želim nadoknaditi čitanje .. konkretno, od Božića mi još stoji Osjećaj za nadnaravno na natkasliću, to je definitvno prva knjiga na popisu. Voljela bih i neki dobar roman pročitati, molim preporuke ali bez ljubića i chick-lita (nemrem više.....).

6. moram u manji šoping - traperice trebam, a želim neku narančastu majicu ili s nekim printom (ne mislim print kao graphic t-shirt nego u smislu da ima neki pattern. Damn it kak se to kaže na rvackom?? Moram prestat pratit strane blogove)

Javit ću kak to sve prođe..


Od ostalih stvari kaj mi sad padaju na pamet...
> razmišljam da se uključim u Shoeperwoman's Shoe Challenge (vidi ovdje), ali me malo strah ić brojat sve svoje cipele a i ne znam kak bih se fotkala svaki dan. Probala sam već koji put al su slike očajno ispadale.
> imam savršeni nove McQueenasti šal s lubanjicama iz Tally Weijla (35kn), crno rozi i lubanjice imaju srcaste rupe za oči, so sweet.
> imam novootkrivenu strast za lubanjicama. Krivim Chiaru.
> riskiram sa šminkom. Neki dan sam nosila vrišteće rozi ruž, danas imam svijetloplavi lak na noktima.. eto zabavlja me :)
> uhvatila sam u Accessorizeu torbu koju sam škicala otkad je izašla jesenska kolekcija, al nisam htjela dat za nju 350kn. Divna teta u dućanu u Ilici mi je locirala moju (navodno zadnju) takvu torbu u City Centru, dogovorila da je dostave, i čak je u međuvremenu snižena (s 50 na 70% popusta) na 100kn. Score!
** btw to je torba na ovom linku, slika nije moja nego od Lele sa Šminkerice.
> osvojila sam divno Catriceovo sjenilo (metalik svijetlorozo) na nagradnoj igri kod Lorelai - sjenilu sam umjesto Gilbert's Grapefruit smislila ime Don't think, just pink! :)

Tolko od mene. Sorry na lijenosti ali ovaj blogeditor me totalno umara sa svojim debilnim html-om, pa mi je ubacivanje slika totalno naporan zadatak. Jel to išta bolje na blogspotu?

Pozz svima, i želim vam ugodnu i produktivnu veljaču :)

- 22:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga i malo o meni

..magic's in the music and the music's in me...

Brojač posjeta & otkud me posjećujete