perfume or poison?

19.01.2010., utorak

e.l.f. je stigao!!

Aaah kako mi se danas dan naglo poboljšao dolaskom kući gdje me dočekala kutija puna e.l.f. goodies sretan ozbiljno, cijelo jutro sam provela na vježbama među smrdljivim kemikalijama i u kuti koja izgleda kao da su je moljci papali mjesecima - ima jedno 20 rupa od raznih zločestih kemikalija i izgledam k'o siroče u njoj makar eto, barem mi ljeti nije toliko vruće naughty e da, da bi slika bila potpuna zamislite si i one crazy scientist naočale, rukavice i šarene epruvetice iz kojih se puši .... yes da da, zabavno je nama!
(Nemojte mislit da se žalim, ove vježbe su zapravo korisne i actually nešto što ćemo raditi redovito na poslu!)

Uglaaaaaavnom, da se ja vratim na temu....... e.l.f.!!!
Nisam više ziher koliko sam vam o njima pisala. To je dakle firma čiji je puni naziv eyeslipsface, a bavi se primarno proizvodnjom i prodajom kozmetike čiji je glavni adut smiješno niska cijena. Konkretno, na američkoj stranici im je većina proizvoda po dolar (oko 5kn), na francuskoj euro (oko 7kn), a na britanskoj koja naravno jedina dostavlja u Hrvatsku - funti i pol (oko 12kn)! Malo bezobrazno, da, al opet - 12 kn za ruž, za sjenilo, rumenilo, četkicu za šminkanje...?? Pa gdje se to može naći?? Ovdje ignoriram postojanje kineskih dućana jer ne vjerujem niti na sekundu da su ti proizvodi testirani. OK, jeftinijih a kvalitetnih marki šminke ima kod nas (S-he, Miss sporty, Essence, Catrice...), ali opet baš da ćete naći ovako jeftine stvari... nećete. Sad kad sam to rekla da spomenem svoje novo sjenilo od 9,90kn... ehm! To je slučajnost, baš zato da mi pobije teoriju!!

Ok ok!! e.l.f. mi se sviđa jer:
- ima shimmer u većini proizvoda (tu se oslanjam na svoje znanje o ostatku njihovog asortimana koji sam virtualno pregledala putem recenzija na blogovima, youtubeu i sl.)
- boje su diiiivne....
- imaju mineralnu šminku (koja je doduše 3,5 funte ali opet, čujem da se dosta kvalitetna)
- im lakovi za nokte imaju 15mL!!!
- imaju sustav zaštite pri plaćanju SagePay (kao PayPal)
- cijene su im niske jer koriste jeftiniju i jednostavnije dizajniranu ambalažu (u stilu nema baršunastih vrećica za sjenila i sl.)
- su im četkice za šminkanje opravdano jako jako nahvaljene !! (taaaaaaaako su meke i guste....)

I tak, stigao danas paket nakon 20 dana (malo puno za paket iz Engleske, kaj ne?) i bila sam totalno ljuta kad sam skužila da su me ocarinili!!!... al da sad opet ne poludim, reći ću ipak da se isplatilo čak i s tom carinom.

E a naručila sam sljedeće:


(samo da napomenem da je sve ovo doslo oko 250kn..!!!)

- Ruž - crveni, boja se zove Barely Bitten i izgleda baš kao da ste se ugrizli za usnu, ima onu seksi prirodno mat crvenu boju, super je! Ugodan je za nošenje i nanošenje, naravno boja je takva da je obavezno imati izpilingirane I njegovane usne.
- Sjajilo za usne duo – Plumping Lip Glaze u boji Oasis – jedna strana ima prozirno sjajilo jakog sjaja, a s druge strane je preeekrasna rozo-koraljna boja s jakim zlatnim shimmerom. Jako mi se sviđa makar sam očekivala da će biti manje prozirno na usnama (vidi se na slici).
- Eyelinere, 2 komada – u bojama Plum (očekivala sam tamnoljubičastu ali više liči na tamnosmeđu, ipak vrlo je postojan makar nije vodootporan kao što kažu – možete trljati oči ali nemojte plakati hehe) i Copper (bakrena ali ne mat nego vrlo šljokičasta… hmmm isto nisam to očekivala ali isto sam i to namjeravala nabaviti pa je ok.)
- Sjenilo tekuće – Coco loco, e to više liči na bakrenu! Onako je vrlo sjajna i pigmentirana tamnosmeđa, izgledati će vrlo glamurozno za neki izlazak ali može se i ovako nositi u manjim količinama.
- Eye Transformer sjenila – oduševile su me recenzije ovog proizvoda koji navodno mijenja boju sjenila preko kojeg ste ga stavili, a te 4 nijanse koje dobijete možete nositi i same, to su vrlo svijetla sjenila s jakim zlatnim, rozim, plavim i zelenim shimmerom. Malo ću se poigrati s ovime pa vam javim dojmove
- Primer/Liner duo – s jedne strane ima bež primer za oči, nadam se da će biti korisniji od Alverdeovog, a s druge strane prozirni liner koji se može promrljati po bilo kojem sjenilu i u biti možete mu mijenjati boju kako se sjetite... Kasnije ga samo obrišete... moram li napominjati da se ovome jako veselim?
- All Over Color Stick u nijansi Pink Lemonade – iznenađujuće mali stick roze boje i sedefastog sjaja koji može služiti kao podloga za sjenila, rumenilo, sjajilo za usne.... Proizvod za nositi u torbici za popravak šminke tijekom dana! (Priznajem da sam ga snimila na BeautyAddict blogu na www.neseser.hr, hvala Vesna!)
- Rumenilo u nijansi Glow, isto je dosta malo ali je vrlo pigmentirano koraljno-narančastorozo sa zlatnim shimmerom ah... predictable ha? Uglavnom ovo bi moralo biti super pogotovo po ljeti, a navodno je odličan dupe (duplikat) za NARS-ovo hvaljeno rumenilo Orgasm.
- Šiljila za olovke za oči – dosad sam ih mažnjavala seki ali ih je sve odnijela haha... ali imam jednu olovku koja je predebela i za ovo široko sjenilo! Kaj ću s njom??
- Četkice za nanošenje sjenila: 3 komada – kao što sam već rekla taaaaaaako su meke, guste i ugodne... One k'o fol fensi četkice iz Kozma se mogu sakriti!!! Znala sam da to nije to, ali ovo je zaista velika razlika!
- Četkice za sjenčanje: 2 komada – i te će, ja mislim, potpuno izbaciti iz upotrebe one stare..
- Četkica za blendanje – puno manja, kraćih dlačica i gušća od Kozmove, ona je u biti više brisala sjenila nego ih stapala..
- Četkica za razmazivanje olovke za oči i linera – da, nevjerojatno da to nisam dosad imala...

Znam! Puno je toga.. ali smatram to investicijom i osim toga, to mi je poklon za novu godinu! cerek
Malo me sad sram to reći, ali svaštanešto sam još nabavila od kozmetike pa ću to zgurati u drugi post.
LMC, jel ovo prolazi pod budget shopping? Pa jeftino je bilo pjeva
- 21:00 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga i malo o meni

..magic's in the music and the music's in me...

Brojač posjeta & otkud me posjećujete